dzien dobry tu apache :)

ja pieldi w megapolis.pl
Śro, 5 Mar 2003, 01:56:11 CET

On Wed, Mar 05, 2003 at 01:28:12AM +0100, Szymon 'Trasher' K wrote:
> Witaj !
>
>   Np na stronie http://hacking.pl/host.php mozna sprawdzic dokladnie

Iii tam, od razu na stronie ;> Można se napisać skrypcik, który też to
robi, chociażby taki:
-- ----------
#!/bin/sh
# parametr -- adres serwera http

echo -e 'GET / HTTP/1.0\n' | nc $1 80 | egrep '^Server:'
-- ----------
(przerobienie go, żeby korzystał z serwera proxy i/lub udawał np.
Internet Explodera pozostawiam jako ćwiczenie dla Czytelnika ;>).

>   jakia jest wersja apache'a i wybranych modów. Mozna jakos wylaczyc
>   wysylanie tych informacji? Czy zeby to zrobic trzeba przekompilowac
>   apache'a?

Dodaj
ServerTokens ProductOnly
do /etc/httpd/httpd.conf
i sprawdź, czy to Ci wystarczy (pewnie nie, więc wtedy istotnie bez
rekompilacji się chyba nie obejdzie; słyszałem o jakiś brudnych
rozwiązaniach typu podmiana stringu w binarce, ale raczej tego nie polecam
;) ).

>  Szymon 'Trasher'              szymon @ trashlandia.dyndns.org

j.