Hurtowa instalacja pakietow

Łukasz Jazgar ljazgar w interia.pl
Śro, 5 Mar 2003, 02:15:19 CET

Adam Gorzkiewicz wrote:

> No to nie rozumiem o co Ci chodzi?
> Umiesz sobie poradzic, wiec co - chcesz, zeby Ci ktos tutaj wygodne
> narzedzie napisał?

Powtórze, że szukam czegoś _wygodnego_ i _szybkiego_ do przeglądania i
wyboru pakietów. Czegoś, czego możnaby używać nawet po dwóch nie
przespanych nocach.
Z dotychczasowej dyskusji (już trochę przydługawej) wnioskuje, że
takiego narzędzia nie ma.
Nie ukrywam, że byłbym bardzo zadowolony, gdyby ktoś coś takiego
napisał.;) Ale na wiele nie liczę.:) Przez chwile coś mi chodziło po
głowie, żeby samemu coś skrobnąć. Ale jakoś nie mam motywacji. Widzę, że
taki program jest nikomu, oprócz mnie, nie potrzebny. Wszystkim
potencjalnym użytkownikom najzupełniej wystarczy poldek. :)

Pozdrawiam
Łukasz