dzien dobry tu apache :)

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Śro, 5 Mar 2003, 06:43:23 CET

Witaj ja :-))))),

W Twoim liście datowanym 5 marca 2003 (01:56:11) można przeczytać:
j> Iii tam, od razu na stronie ;> Można se napisać skrypcik,

Wiem, ze mozna, ja tylko jasno formuluje problem (patrz 2 magiczne
literki na poczatku zdania :))) ).

j> Dodaj
j> ServerTokens ProductOnly
j> do /etc/httpd/httpd.conf
j> i sprawdź, czy to Ci wystarczy (pewnie nie, więc wtedy istotnie bez
j> rekompilacji się chyba nie obejdzie; słyszałem o jakiś brudnych
j> rozwiązaniach typu podmiana stringu w binarce, ale raczej tego nie polecam
j> ;) ).

No juz jest lepiej. Po dodaniu wpisu mozna sie juz tylko dowiedziec:
"Apache (PLD/Linux)". A gdybym i tego sie chcial pozbyc, to co...?
Rekompilacja?

--
Pozdrowienia,
 Szymon 'Trasher'                   szymon @ trashlandia.dyndns.org