Hurtowa instalacja pakietow II

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Śro, 5 Mar 2003, 23:35:37 CET

Marcin Kurzyna wrote:

> już się da... jest to opisane w manie (wiem bo sam robiłem); musiałem
> tylko doinstalować pakiet eject czy jakoś tak, a potem zmienić nazwę w
> pliku konfiguracyjnym
>
> To było dość dawno i już nie pamiętam; jakbyśmiał problemy to doaj znać,
> to sprawdze jak to dokładnie było.

Trzeba mieć jakąś wersję z NeSTa albo CVS-a? Bo w Ra mana do vfjuggle
nie ma, a vfjuggle --help zwraca '--help: no such directory'.

bart
--
          "Ja nawet umiem zgrepować gzipa." (c) W. Orliński
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/