załączniki - postfix

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Śro, 5 Mar 2003, 15:03:54 CET

On Wed, 5 Mar 2003, Tomek Orzechowski wrote:

> Jesteś pewien, że to nie jest wina twojego programu pocztowego?

To ja mam jeszcze ciekawszy przypadek. Dwa serwery w LAN-ie.
Jeden to qmail, drugi postfix (aktualne RA).
Każdy z osobna działa OK. Natomiast qmaila za nic nie może dostarczyć
poczty (z załącznikiem) do postfixa. Znaczy, czasem dostarcza,
czasem nie, tyle że nie dostaje potwierdzenia poprawnego (??)
zakończenia sesji SMTP. Jedyne co jest w logach to komunikaty typu:
'Deferral:
Connected_to_x.x.x.x_but_connection_died._Possible_duplicate!_(#4.4.2)/'
Google (niestety) nic mądrego na ten temat nie wiedzą. :(
pzdr
Stacho Pal