http://wishlist.pld-linux.org/

Łukasz Jernaś dee-pld w nsj.srem.pl
Śro, 5 Mar 2003, 16:14:40 CET

Dnia Wed, 5 Mar 2003 08:00:31 +0100 (CET) Tomasz Kłoczko
<kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> napisał:

> Przecież to jest to samo co jest na bugs.pld.org.pl. Instalwoanie tego
> w drugim miejscu tylko po to żeby oddzielić improve/feacture requesty
> to dość kiepski pomysł i kompletnie niepotrzebne rozdwojenie.

Było troszkę omówione zarówno na pld-devel (wątek
"Lista zyczen" z 02.03. br.) jak i na IRCNecie. W każdym razie zawsze
możesz zrobić cvs remove jeśli inni też stwierdzą, że to totalnie
niepotrzebne i dopisać możliwość tworzenia własnych pakietów prosto do
BTS'a (w tej chwili taka możliwość z tego co widzę nie istnieje).

> Następnym razem jak nie będziesz czegoś pewien to pytaj się o jakieś
> rzeczy _zanim_ coś zrobisz to nie będziesz marnował niepotrzebnie
> czasu na bezsensowną robotę.

I tak nie mam na co marnować czasu więc trochę sobie przypomniałem php
przynajmniej...

--
Pozdrowienia,
Łukasz [DeeJay1] Jernaś