OOM

Robert Święcki jagger w ustronie.pw.edu.pl
Śro, 5 Mar 2003, 18:17:54 CET

Dnia śro 5. marzec 2003 18:12, Michał Margula napisał:

>\> To chyba jest 256000 buckets (każdy z nich ~ 8 conntraków)
>
> A najgorsze jest to, że 256000 starczyło mi raptem na dwie doby i znów to
> samo. Zwiększyć do pół miliona czy doszukiwać się jakiegoś błędu w
> systemie?

Coś masz nie tak... dla kilku tysięcy hostów aktywnie (heh.. zbyt aktywnie
;) korzystajacych z inetu średni rozmiar conntracka to ok 10-20tyś wpisów,

--
	Pozdrowienia, Robert!

And we know deep down there's no other way
No trust, no reasoning, no more to say [IM]