kde

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Śro, 5 Mar 2003, 18:19:32 CET

Witaj Arek,

W Twoim liście datowanym 5 marca 2003 (17:54:46) można przeczytać:
A> ciągle mam kłopoty z kde niepamiętam tego z xinit cośtam. niehce mi sę uruhomić kde a poldka mam skonfigurowanego

LITOŚCI! Takie maile jak ten do niczego nie prowadza! Jezeli
oczekujesz pomocy, to sprecyzuj problem. Tzn. Jakie pakiety
zainstalowales, co robisz i jak sie objawia "nie dziala".

"Skonfigurowany poldek"? Poldek to narzedzie do zarzadzania pakietami.
Konfiguruje sie go przez /etc/poldek.conf . Jego "skonfigurowanie" ma
sie prawie nijak do dzialania KDE. To KDE musisz skonfigurowac.

A teraz troche wskazowek, gdzie szukac przyczyny:
1. Upewnic sie, ze masz zainstalowane odpowiednie pakiety z XFree86,
ze szczegolnym uwzglednieniem drivers.
2. j.w. KDE :)))
3. Zajrzec do /etc/XF86Config i upewnic sie, ze laduja sie odpowiednie
sterowniki do karty graficznej.
4. Zajrzec do /etc/sysconfig/desktop

A tak przy okazji, skoro przesiadasz sie z Mandrake'a na pld, to nie
jest glupim pomyslem miec na poczatku te 2 systemy rownolegle.
Mandrake jest skonfigurowany "z marszu", wiec czasem mozna podejrzec
co tam siedzi w plikach konfiguracyjnych i przepisac odpowiednie
fragmenty. :)))

--
Pozdrowienia,
 Szymon 'Trasher'                  szymon @ trashlandia.dyndns.org