Xfree86

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Śro, 5 Mar 2003, 21:15:34 CET

Witaj Arek,

W Twoim liście datowanym 5 marca 2003 (20:50:47) można przeczytać:
A> i znowu nic. Przesyłam wam loga X.

Nie chce byc nieuprzejmy, ale pragne Ci zwrocic kilka uwag dotyczacych
korzystania z tej listy-mailingowej. Zapewne korzystasz z niej na tyle
krotko, ze nie zdarzyles ich jeszcze "wyczuc". Zapewne dlatego wciaz
je lamiesz. A oto one:
1. Post powinien byc odpowiednio sformatowany.
2. Posty zwiazane z 1 problemem powinny byc wysylane do jednego watku
a nie 15, tak jak Ty to robisz. (Tzn. klikaj "Odpowiedz na...", a nie
pisz nowego maila na <pld-users-pl w pld.org.pl>.
3. Posty powinny byc pisane tak, zeby Ci ktorzy je czytaja
wiedzieli/mogli sie domyslec o co chodzi. Problemy powinny byc
odpowiednio naswietlone i przedstawione powinny byc dotychczasowe
proby rozwiazania.
4. Nie wysyla sie plikow na liste ani maili w formaci html. Pamietaj,
ze liste czyta 400 osob i nie wszyscy chca sciagac Twoje logi, wiec
albo bardzo je otnij, albo wrzuc gdzies w sieci i podaj linka. I miej
litosc dla modemowcow!
5. Lepiej napisac 1 dlugiego maila z wyraznym omowieniem problemu niz
wyslac ich 100.000 .

Mam nadzieje, ze potraktujesz ten mail jako dobra rade, a nie przejaw
wrogosci i zastosujesz sie do niego.

--
Serdecznie pozdrawiam i zycze milego wieczoru,
 Szymon 'Trasher'            szymon @ trashlandia.dyndns.org