Hurtowa instalacja pakietow II

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Śro, 5 Mar 2003, 21:52:04 CET

Paweł A. Gajda wrote:
> środa 05/03/2003  0:59:59, Bartłomiej Ogryczak:

> Nie ma; ale czeka w kolejce do dorobienia.

A propos drobnych, acz przydatnych zmian. Czy byłby dużym problemem
zrobienie w vfjuggle opcji, coby prosząc o następną płytkę sam
robił ejecta?

bart
--
          "Ja nawet umiem zgrepować gzipa." (c) W. Orliński
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/