cvs.pld.org.pl

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Czw, 6 Mar 2003, 01:01:19 CET

Dnia czw 6. marca 2003 00:18, Tomasz Kłoczko napisał:
[CIACH]
> Nie jest to konieczne. cvs-nserver jest pod tym wsględem wstecznie zgodny
> z cvs :)
> cvs-nserver-client jest potzrebny o ile chce sie zmieniać hasło (cvs
> passwd -p) i tu ponowie prośbę o wykonanie tego przez osoby które jeszcze
> tego nie zrobiły :)
Hmm, a jak bardzo jest to konieczne ? Bo mam mały problem - starego hasła nie
bardzo pamiętam (tak daaaawno już je zgłaszałem...), mam je w postaci
"zakdowanej" w .cvspass ..:-) No chyba, że nie jest potrzebna znajomość
starego ... :-)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org