cvs.pld.org.pl

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Czw, 6 Mar 2003, 01:41:36 CET

Dnia czw 6. marca 2003 00:54, Tomasz Kłoczko napisał:
[CIACH]
> "trochę" .;-> . przez dosć długi czas passwd było publicznei dosępne po
> rsync.
Acha :-) Więc raczej konieczne - chyba, że chcę, żeby ktoś się za mnie
podszywał :-)

> IIRC w info do cvs masz opis metody kodowania hasła w ~/.cvspass (zdaje
> się że to xor albo coś koło tego innego odwracalnego :). Druga metoda to
Hmm, jakoś nie czuję nieodpartej chęci odkodowywania tego hasła :-)

> podeślij nowy skrót :)
Myślę, że wybiorę metodę nr 2 :-) Rozumiem, że Tobie na priva podesłać ten
skrót ? (o ile dobrze pamiętam to robiło się go jakoś przez perl -e md5
`hasło' czy jakoś tak ?)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org