problem z fontami Konsole, Konqueror i Mozilla

Krzysztof Osetek kosetek w celinternet.pl
Czw, 6 Mar 2003, 04:31:17 CET

wsio z nesta...
no i do ferajny oczywiscie fontconfig....

w /etc/fonts/fonts.conf
	<dir>/usr/X11R6/lib/X11/fonts/Type1</dir><!---->
        <dir>/usr/X11R6/lib/X11/fonts/misc</dir><!---->
        <dir>/usr/X11R6/lib/X11/fonts/75dpi</dir><!---->
        <dir>/usr/X11R6/lib/X11/fonts/100dpi</dir><!---->
        <dir>/usr/share/fonts</dir><!---->
        <dir>~/.fonts</dir><!---->
        <dir>/mnt/winc/WINDOWS/Fonts</dir><!---->

ten smieszny <!----> komentarz to pozostalosc po moich eksperymentach

problem polega na tym ze jak wyrzuce windowsowe fonty
to w Konsole mam dziwny font - w mc zamiast lini jakies krzaczki
i mozilla tez jakos dziwnie za nimi teskni...

za to jak je wrzuce to jest ok - tylko ze Konqueror zaczyna z nich korzystac -
wyglada to tragicznie - rozmyte nieczytelne literki...

w sumie sprawy by nie bylo gdyby nie to ze zazwyczaj korzystam z Konquerora a
na mozille wchodze tylko gdy musze - cos mi https nie chce chodzic pod
konquerorem...(a moze to tylko mbank tak ma:))

czy spotkal sie ktos z takim problemem?  na razie jestem w trakcie tropienia
problemu - ale ze ide zaraz spac to postanowilem rzucic klopot na liste...

pozdrawiam
Krzysiek Osetek