Podejrzany load na routerku PLD Ra (2.2.22)

Michal Lubecki m.lubecki w pj200.krakow.sdi.tpnet.pl
Czw, 6 Mar 2003, 22:40:58 CET

Witaj Adam,

W Twoim liście datowanym 6 marca 2003 (14:32:35) można przeczytać:

AP> * Przemysław Stanisław Knycz <zolw w wombb.edu.pl> [030306 14:10]:

AP> Też o tym myślałem. Chyba będę musiał troche poobserwować znowu dłużej
AP> pracę systemu. A tak przy okazji tego shaperda 2.00beta44 to masz z
AP> ipchains na 2.2.22 czy na iptables/2.4.x?

AP> ediap

Sprawdź jak wyglądają zasoby pamięci - ja też mam 32 na serwerku i dla
shaperda + squida to za mało. Ty nie korzystasz ze squida ale problem
może zależeć od zbyt małej ilości pamięci (load rośnie jak zaczyna
korzystać ze swapa).

--
Pozdrowienia,
 Michal                            mailto:m.lubecki w pj200.krakow.sdi.tpnet.pl