2 sdi

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 6 Mar 2003, 09:25:06 CET

Dnia czw 6. marzec 2003 09:15, Leszek Pachnik napisał:
> Czy ktoś wie jak majac dwa lacza sdi na pld korzystać z nich jednoczesnie,
> w tej chwili mam tak ze na jednym bryka serwer www i poczta a drugie sluzy
> do przegladania www?

Po pierwsze to naucz się korzystać z tego swojego outlooka i nie odpowiadaj na
inne wiadomości, jeśli zaczynasz inny temat.

Po drugie - metody są dwie. Albo odpalenie dwóch squidów po jednym na każde
łącze oraz jednego centralnego, który z nich ssa. Druga metoda to odpalenie
SNAT na dwa adresy IP a następnie za pomocą ip rule wypchanie ich
odpowiednimi kablami.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/ +)