Samba+PDC

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Czw, 6 Mar 2003, 13:32:53 CET

Dnia czw 6. marzec 2003 09:49, Marek Dabrowski napisał:

> Drodz koledzy mam problem z skryptami logowania użytkowników na stacjach
> Win9x oraz WinNT. Te same skrypty przy logowaniu ze stacji Win2000
> działają bez problemu. W katalogu \\serwer\netlogon znajdują się skrypty
> w formacie login.bat. Co trzeba zrobić aby odpalić takie skrypty na
> Win9x?

domain master = yes
domain logons = yes
i u ciebie:
logon script = login.bat

i musi byc zdefiniowany zasob netlogon
w ktorym bedzie plik login.bat tak jak ustaliles,
ale prawde mowiac nie wiem co to znaczy "format login.bat"...

--
Grzegorz Pietrzak
grzes w artikon.one.pl.bezspamu