reiserfs.tar.gz + instalator

Michał Abramowicz abraam w cs.net.pl
Czw, 6 Mar 2003, 17:21:22 CET

On Thu, Mar 06, 2003 at 05:20:08PM +0100, Bonder wrote:
> czemu reiserfs jest
> tar.gz? Tar służy generalnie do łączenia kilku plików w jedno archiwum,
> a tam jest tylko jeden plik. Wielkość tar.gz jest porównywalna z gz.
>
> Jeżeli musi być w tar.gz, to jak go ładować? Przecież ludzie na pewno
> nie raz mają z tym problem.
>
> Znalazłem w instalatorze programy load_module i load_package. Drugi
> działa ok, ale pierwszy probuje odpalac dyskietkę i nic z tego nie
> wychodzi.
>
> Tego reiserfs.tar.gz mozna skopiowac do / i tam go rozpakowac - jest tam
> troche wolnego  miejsca do zapisu (ramdisk).
I  tam, mozna uzyc bootdisk_net i zaczac od standard UI
wybrac ze dysk hda i ze ma uzyc istniejących partycji
potem wybrac zamiast ext2 dla dowolnego fysku raiserfs
wyjsc do tego miejsca gdzie jest główne meni i na
drugiej konsoli wpisac installer-prep
co spowoduje ze moduł raiserfs zostanie zaciągnięty z ftp'a.

pozdr
--
Michał Abramowicz		abraam at cs net pl
	"W Prawie Lepszym Debianie tyż sie da"