Odp: Xfree86

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Czw, 6 Mar 2003, 18:54:57 CET

Użytkownik Arek napisał:

>  Dzięki moja karta to gefoce 2 mx 200 32 mb
> a plik już dodany

Też miałem problem kiedyś z kartą geforce 2 ultra nic nie pomagało. W
końcu jakiś uprzejmy grupowicz podesłał mi na priv jego konfig niby
prawie taki był jak mój ale na jego poszło. Jemu ponoć ktoś inny
podesłał i tak już to idze. Jak chcesz to mogę ci go na priv podesłać.

Ustawiony jest na sterowniki nvidi ale jak chcesz standartowy go
zmienisz to na nv. Do tego jest w nim ustawiona mycha A4 z 2 scrollami i
rozdzielczość 1024x768. Łatwo będzie ci to zmodyfikować jak coś ci nie
podejdzie.

Tak więc jak go chcesz to napisz. Możesz też dodać czy chcesz żebym ci
komentaże dał co wywalić jak masz sterownik nv (zdaje się z 4 linie w
dwóch różnych miejscach).

Rennis