Brak DNS i długi start Apacha

Zbyniu zbyniu w geocarbon.pl
Czw, 6 Mar 2003, 18:53:02 CET

Mniej wiecej Thu, Mar 06, 2003 at 06:06:30PM +0100, zainteresowany Łukasz Jazgar rzekl:

> Mam komputer niepodłączony na stałe do sieci. Wdzwaniam się czasem
> modemem do Tepsy. W związku z tym mam w resolv.conf ustawione adresy
> serwerów DNS Tepsy.
> Drażni mnie to, że Apache i Exim strasznie długo się odpalają. Wiem, że
> jest to związane z tym, że próbują one odpytywać serwery DNS, które
> zazwyczaj są niedostępne.

Zaraz mnie tu zjedzą, że nie, ale tak właśnie jest w PLD - postaw sobie
swojego DNSa, może być jakiś półofflineowy (pdns np) - tak jest zdrowiej.
PLD tak już ma, że bez niego tak się zachowuje, zaoszczedzisz czasu.

--
Zbyniu