Xfree86

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Czw, 6 Mar 2003, 23:11:54 CET

Witaj Arek,

W Twoim liscie datowanym 6 marca 2003 (21:44:14) mozna przeczytaæ:

A> stukrotne dzieki x serwer dziala ale co z
A> rozdzielczoscia bo widze cesc obrazu a jak
A> dojade do krawedzxi to mi presuwa widok
A> a gdy uruhmilem narzedzie do konfiguracji
A> kde to pojawia mi sie komunikat:
A> program nieznany (kcontrol)uleg awarii,
A> wywoujc sygna 11 (SIGSEGV).

Odnosnie bledu - przestaw sie na kde 3.1 (trzeba dopisac odp. link w
poldek.conf i sciagnac), bo standardowe kde w pld jest zjebane.

A co do tego przesuwania, to chyba wystarczy z takich fragmentow:
    Subsection "Display"
        Depth       8
        Modes       "640x480" "800x600" "1024x768" "1280x1024"
        ViewPort    0 0
    EndSubsection
Wykasowac te rozdzielczosci, ktorych nie bedziesz uzywal i zostawic
tylko jedna.
Jaki program do konfiguracji nie chce dzialac?
Sprobuj xvidtune i dopisac modeline 'a.
Google Twoim przyjacielem :).

--
Pozdrowienia,