Xfree86

Frazir frazir w jeleniaplast.com
Czw, 6 Mar 2003, 23:20:17 CET

>stukrotne dzieki x serwer dziala ale co z
>rozdzielczoscia bo widze cesc obrazu a jak
>dojade do krawedzxi to mi presuwa widok
>a gdy uruhmilem narzedzie do konfiguracji
>kde to pojawia mi sie komunikat:
>program nieznany (kcontrol)uleg awarii,
>wywoujc sygna 11 (SIGSEGV).

[ciach]

Tu widzimy klasyczny przypadek gdzie dopiero po iluś tam powtarzaniu i wałkowaniu jak pisać posty zrozumiał i nauczył się ... proszę nie bądzcie tacy nie mili końcu zainstalował mandrake zobaczył że jedyne co musi robić to klikać "yes" albo "tak" i wszystko działa o tyle po używaniu przez 2 dni tego systemu przesiadł się na PLD a tu buuu czarna rozpacz wszystko z palca i "nic nie rozumiem" tak więc proponował bym na wstępie AK47 jako narzędzie do ustawiania parametrów monitora a jako program do zarządzania systemem zamiast iXów M4A1 jako podstawę edytora tekstu używaj P228 .

A no i zauważyliście ze jak do dziecka mówisz mu a on to robi mów mu nie rób nowych tematów nie robi mów mu nie przysyłaj logów to wysyła 2 maila z linkiem do loga ale po co jak już go każdy ściągnął ...

Jak używasz O albo OE (Outlook ... O.Expres) to nie udawaj i ręcznie nie wstawiaj ">" bo i tak zostawiłeś wpis :

Nic tylko życzę udanych sukcesów...

	Monter sieci i urządzeń teletransmisyjnych i telekomutacji.
 	Wojciech Szutowicz
	ICQ:158671277	GG:1180247