RPM 4.1.13

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 7 Mar 2003, 00:59:00 CET

On Thu, 6 Mar 2003, Piotr Szymański wrote:
> Ra jest przestarzale i budowane gcc2 i glibc 2.2, nest jest nowoczesny i
> budowany gcc3 i glibc 2.3.

Zapomniałeś dodać takiego maleńkiego drobiazgu....

nest jest, z założenia, POLIGONEM i polem doświadczalnym. Decydując się na
niego, decydujesz się na wielką niewiadomą.
To co tam jest, może działać, często działa, ale wcale nie musi...

To są po prostu zasoby eksperymentalne i decydujesz się na nie na własną
odpowiedzialność.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...