Ustawienie daty, dodawanie uzytkownika, instalacja stacji dyskietek w laptopie

Grzegorz Adam Ułan gulan w pocztowy.net
Pią, 7 Mar 2003, 14:28:53 CET

Mam problem z ustawieniem na stale daty w laptopie. jak zmieniam ja recznie
 wraca z powrotem po 10 minutach do czasu nie wiem nawet jakiego, 3
 lata wstecz. Do biosu nie moge wejsc, pewnie z BIOSU bierze ta date.
 Mam jeszcze jeden problem, po dodaniu nowego uzytkownika loguje sie
 na niego i otwiera sesje ale w tym momencie sie wiesza i nie mam
 dostepu do systemu. w katalogu /var/lock/console tworzy sie plik blokujacy
 konsole i nie mozna pracowac...
 I jeszcze stacja dyskietek, mam osobna stacje z podlaczeniem do portu drukarki, ale jak ja montuje system jej nie widzi