Brak DNS i długi start Apacha

Pią, 7 Mar 2003, 14:52:42 CET

On Fri, 7 Mar 2003, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Sa. Wystraczy nie linkowac z libwrapem.

Ale apache nie jest zlinkowany z libwrap, a nie znam także MTA który
chciałby wystartować bez dostępu do poprawnych zasobów DNS (chyba że mu
sie wyłaczy takei testy na starcie co wiem że mozan na pewno zrobić w
sendlailu i przypuszczam, że także jest możliwe w przypadku innych MTA).

Po za tym ..

$ ldd /usr/bin/exim | grep wrap
$

kloczek