Brak DNS i długi start Apacha

Zbyniu zbyniu w geocarbon.pl
Pią, 7 Mar 2003, 14:55:28 CET

Mniej wiecej Fri, Mar 07, 2003 at 02:46:01PM +0100, zainteresowany Tomasz Kłoczko rzekl:

> Dodam tylko, że wbrew temuco sugerujesz tego typu zachowania nei są
> specyfiką li tyylko PLD. Odwrotnie .. nie ma chyab dystrybucji w której
> działałoby to inaczej.

A całkiem możliwe, nie wiem, nie będę się sprzeczał, powiem tak: w czasach
kiedy w PLD juz tak było w RH jeszcze nie (około 6.0-6.2).

Pytanie tylko czy tak w sumie powinno być, albo czy nie powinno być głośno
i wyraźnie napisane, że jeśli masz system offline, to postaw sobie
odpowiednie oprogramowanie do DNSa i wsio będzie ok.

--
Zbyniu