Samba+PDC

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pią, 7 Mar 2003, 18:29:40 CET

On Fri, 7 Mar 2003, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Fri, 7 Mar 2003, Marcin Bohosiewicz wrote:
> [..]
>
> A co widzisz złego w używaniu telneta przy takim założeniu ?
Duzo, chocby to ze serwery musza miec odpalone dodatkowe demony,
do ktorych dostepu trzeba chronic na firewallu.
Zreszta... ztcp obecna Twoja samba tez nadaje sie ladnie do nękania,
bo smbclient -L wuch.zie.pg.gda.pl dziala ;P

> Mi nie chdozi o używanei kilku baz uzytkownikół tylko jednaj.
> Jeśli chodzi o kilka to ma ich tu być owszem kilak ale domen serwowanych z
> jednego miesca. Czyli ejst to zupełne coś z innej bajki.

Czekaj, nie rozumiem: najpierw mowisz ze pam_smb jest zle, bo umie czytac
tylko jedna baze, a potem ze zle ze kilka.
Jaka dla Ciebie roznica jest miedzy /etc/samba/smbpasswd jako plikiem z
haslami a /etc/shadow ?

> Wystarczy, że na np. ftp umieszcze odpowidni regi (te które są dostarczane
> z sambą) i powiem co nalezy zrobić żeby moząń było się wpiąć w całsoć.
> Nikt nawet nie bedzie wiedziałę że chodzi tu o jakieś grzebanei w
> rejestrach.

A jak komus przez to Windows sie rozsypie?
Niestety z Win* tak juz jest ze czesto przypominają domek
z kart - ruszysz wydawaloby sie maly wpis w registry i pol
systemu przestaje dzialac.

> Źle pamietasz ..
Dobrze. Bo ten reg jest dla OSR2. A ja pisze o pierwszej wersji Win95,
ktora miala m.in. winsock 1.1.

M.
-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-