Kolejne nieudane próby aktualizacji RPMa

Maciej Świniarski (luzik) luzik w ds.pg.gda.pl
Pią, 7 Mar 2003, 18:33:05 CET

Dnia Fri, 7 Mar 2003 17:26:25 +0100
Falkon <falkon5 w go2.pl> napisał:

> Witam!!!
> Wciąż niedaje mi się zaktualizować rpma i glibc.
> Narazie mam je zainstalowane w wersjach z ra, a teraz usiłuję
> zaktualizować je z nesta. Mam jądro 2.4.19 Jednak po wywołaniu w
> poldku: greedy-upgrade rpm-4.1-14 glibc-2.3.2-1 w 2.4.20_2
> Wciąż dostaję niespełnione zalezności.
> Jeszcze dwie.
> 1. glibc: brak wł. RPM-a rpmlib
w poldek.conf wpisz
particle_install = no
a pozniej w poldku gredy-upgrade rpm*

> 2. nowy poldek instaluje nowego openssl, a cups-lib chce starego
jesli nie ma w nest to musisz przebudowac z cvs'a cups-lib z nowym
openssl'em
czyli odinstaluj cups-lib zaktualizuj openssl przebuduj cups-lib no i
wtedy bedzie cacy

> Czy przed instalacją pakietów z nesta, trzeba aktualizować jądro???
Niektore paczki [te z ver. kernela w nazwie] potrzebuja do zbudowania
naglowkow kernela z danej wersji a niektore wymagaja odpowiedniej
wersji samego jadra ....ale co do tego to nie jestem pewnien

--
Czcijmy wielkiego Tux'a...
...luzik