Kolejne nieudane próby aktualizacji RPMa

Maciej Świniarski (luzik) luzik w ds.pg.gda.pl
Pią, 7 Mar 2003, 19:37:25 CET

> Czy znaczy to, że glibc-2.3.2-1 w 2.4.20_2 nie zainstaluję na jądrze
> 2.4.19. Nie za bardzo bym chciał teraz aktualizować jądro.
> Poza tym w poldku nie ma pakietów z wersji 2.4.20, a przynajmniej ja
> ich nie znalazłem.
kiedys glibc w nazwie nie mial kernel'a wiec chyba nic sie takiego nie
stanie, ale jak juz pisalem to sa tylko moje domysly. Jesli chcesz byc
pewnym to niech ktos inny Ci odpowie, sam z checia sie dowiem

--
Czcijmy wielkiego Tux'a...
...luzik