Kolejne nieudane pr ó by aktualizacji RPMa

WK sprawki w wp.pl
Pią, 7 Mar 2003, 19:45:30 CET

Czy znaczy to, z™e glibc-2.3.2-1 w 2.4.20_2 nie zainstalujeœ na jaœdrze
2.4.19.
Nie za bardzo bym chcia? teraz aktualizowac´ jaœdro.
Poza tym w poldku nie ma pakietów z wersji 2.4.20, a przynajmniej ja ich nie
znalaz?em.

glibc zainstaluje sie z dowolnym (prawie jajkiem)
ja mam wlasne 2.5.63 i 2.4.20 - nie sprawdzal tego

jeszcze raz odradzam instalacje na skonfigurowanym, dzialajacym systemie

> 2. nowy poldek instaluje nowego openssl, a cups-lib chce starego
kiedy chcialem nowinek dla Ra, to budowalem z nestowych src.rpm
moze przebuduj poldka? zmieniajac Requires: openssl-0.9.7 na 0.9.6

Sorry za kodowanie - MacOS