Mplayer i Samba

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Sob, 8 Mar 2003, 18:43:20 CET

Witam

Czy ktoś z grupowiczy stpotakł się z czymś takim że gmplayer wiesza się
jak ma film otworzyć, który znajduje się na serwerze samby. Wygląda na
to że samba działa dobrze bo ta sama operacja po win98 na innym
komputerze jest wykonalna i chodzi idealnie. Udało mi się tylko za
pierwszym razem odpalić film ale jak zaczołem przewijać to się skisiło i
od tamtej pory tylko filmy na dysku lokalnym chodzą. W gmplayer
zmienjszyłem cache z 8000 na 1024 i też nie dzie. Przy całkowitym jego
wyłączeniu dzieje się to samo. Więc wydaje mi się że nie jest to sprawa
cache. Zasób samby montuje w ten sposób.
mount -t smbfs //serwer/katalog gdzie
Piszę z pamięci więc nie wiem czy się nie pomyliłem.
Jak by ktoś miał jakiś pomysł bo było by fajnie.

Rennis