XFS + ra (ra z packiem 2.4)

Robert Święcki jagger w ustronie.pw.edu.pl
Sob, 8 Mar 2003, 18:55:18 CET

Dnia sob 8. marzec 2003 18:44, Michał Abramowicz napisał:

> witam
> 1. ra + pack od jacka 2.4.19-2.8
> 2. cały system na XFS
> 3. naszła mnię chęć sprzątania
> 4. rm -rf rpm/
> 5. rebut albo kernel panic z komentarzem kiling interupt costam
> z pamięci pisze ale cos takiego i zwis albo restart
> 6. dysk dobry
> 7. rpm miało 4 gb (pozostałości z openoffica robionego w ra)
> 8. kasowanie po trochu pomogło
> 9. ktos sie juz z tym spotkał ?
> 10. pozdrawiam

ta.... reiserfs, kasowanie hurtem niektórych katalogów (w których
fsck.reiserfs najprawdopodobniej raportował błędy) to reset komputera,
ostatnimi dniami nawet odczyt niektórych plików z niektórych
homedirectories powodował reset, musiałem zrobić bekap i nowa instalacja..

skoro masz to samo pod xfs tp być może jest to błąd w obłudze urządzeń
blokowych linuxa...  może już to zgłaszano na lkml.. trzeba sprawdzić.

--
	Pozdrowienia, Robert!

And we know deep down there's no other way
No trust, no reasoning, no more to say [IM]