[OT] Re: Odp: useradd

Marek Fetliński marfet w ufik.idn.org.pl
Sob, 8 Mar 2003, 19:23:54 CET

:[Fri, Mar 07, 2003 at 06:51:20PM +0100]:[Michał Kaps]:
> Biorac pod uwage dzienna liczbe postow, kto mialby to robic i czy nie szkoda
> na to czasu?

No właśnie o to mi chodziło. Nie mam zamiaru, ani nawet specjalnej
ochoty, na ,,gnębienie'' czy to przed-przed-przedpiśccy, czy też
kogokolwiek innego. (Zresztą gdybym miał taką ochotę to bym to zrobił
prywatnie i tyle) Po mojemu po prostu ,,nadejszła wielkopomna chwila''
gdy właściwym pytaniem do hasła ,,moderowanie listy'' nie jest *kiedy*
tylko *jak*.

Ja tam zwykłym użytkownikiem jestem i dlatego ostatnią rzeczą, której
bym chciał to zamiana tej listy w drugiego pcola.

> A tak wogole to sprawdz sobie skad chlopak pisze i zastanow sie
> czy gnebienie go jest dobrym pomyslem.

Co do ,,gnębienia'' to już napisałem. No właśnie sobie popatrzyłem, a że
chłopak dość... eee... specyficzny ma styl, to sobie pomyślałem co by
było gdyby on nie był prawdziwy? PLD, a co za tym idzie ta lista, się
robi coraz popularniejsze, więc różne typy zacznie przyciągać.

P.S. Żeby nie było, że tak sobie gadam; co prawda bardzo mi się do tego
nie pali, i musiały by być spełnione jeszcze pewne warunki, ale gdyby
się okazało, że moderowanie jest jednak potrzebne, to mogę być "jednym z".

pozdrawiam
         -- /mf/
--
 *   *   *     Marek Fetliński