geninitrd + scsi

Adam Gapiński Adam.Gapinski w artikon.one.pl
Sob, 8 Mar 2003, 23:36:03 CET

Mam na dysku scsi zainstalowany system przy użyciu RescueCD
Ra + 2.2.22
Polecenie:
geninitrd initrd.gz 2.2.22
ładnie zrobiło initrd ale brak modułu do obsługi kontrolera scsi:

# cat startup
# autogenerated startup

insmod /lib/modules/2.2.22/scsi/scsi_mod.o
insmod /lib/modules/2.2.22/scsi/sd_mod.o
insmod /lib/modules/2.2.22/fs/ext2.o

# ls scsi
scsi_mod.o  sd_mod.o

dodałem --with=sym53c8xx do opcji geninitrd i mam już initrd z obsługą
kontrolera, ale dmesg wypisuje:

kmod: failed to exec /sbin/modprobe -s -k scsi_hostadapter, errno = 2

Czemu jest ten komunikat? Co sknociłem?
Aha jeszcze:

[root w poczta /root]# geninitrd --version
geninitrd: version 2.22

pozdrawiam
--
Adam (dot) Gapinski (at) artikon (dot) one (dot) pl