problem z mysql

Nie, 9 Mar 2003, 02:04:14 CET

On Sun, 9 Mar 2003, Szymon 'Trasher' K wrote:

> Sorki, przypadkiem mi sie wyslalo:
> c.d.:
>
> [root w trashlandia mysql]# telnet localhost 3306
> Trying 127.0.0.1.3306...
> telnet: Unable to connect to remote host: Connection refused
> telnet: no connections result

Też sie ostanio na to nadziałem. Po mimo, że serwer jest uruchomiony na
unix sockete mysqladmin koniecznie chce się z nim najpierw skomunikować po
TCP. Wygląda to na byk. Po znalezieniu fragmentu w którym następuje
inicjacja połącznia z serwerem wystarczyłoby zapewne zamienić miejscami
inicjację po unix sockets i dopiero jakby ta się nie udała to próbować
inicjować po TCP.

kloczek