useradd

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Nie, 9 Mar 2003, 11:39:23 CET

Dnia Sunday 09 of March 2003 11:26, Witek Kręcicki napisał:

> który?
> Jarosław Kamper <jack w pld.org.pl> ?
> czy
> Arek <areq w pld.org.pl> ?

No przecież nie ja ;)

Areq, ulegniesz swojemu dwunastoletniemu imiennikowi? ;)

P.S. Jak widziałem jak wszyscy koło niego skakali w banalnych sprawach to
mnie krew zalewała, a jak człowiek spytał o coś poważniejszego, to był do
dokumentacji odsyłany...

Pomuszcie, mam 9 latuff i niemogiem ułuchomnić eksima w połonczaniu s
clamavem aby tem hocił s ózera eksim atamten s clamaw!!!

;)
--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/