Aktualizacja rpm i glibc help!!!

Nie, 9 Mar 2003, 13:28:40 CET

On/Dnia Sun, Mar 09, 2003 at 01:25:00PM +0100, Falkon wrote/napisał(a)
> Chyba jednak nie wszystko poszło dobrze(glibc-kernel-headers jeszcze nie ruszałem).
> Póki miałem uruchomionego poldka, to wszystko wyglądało, że będzie chodzić.
> Jednka gdy z niego wyszedłem, żeby przebudować bazę rpm'a i chciałem go ponownie uruchomić pojawił mi sie bardzo miły komunikat:
>
> poldek: error while loading shared libraries: librpmio.so.0: cannot open shared object: No such file or directory
>
> Najwyraźniej czegoś mu brakuje, ale wcześniej pisał, że zainstalował poprawnie wszystkie paczki rpm'a.
> Co z tym dalej można zrobić???
Zupgreaduj poldka do wersji nestowej. Jak widać poldek taki mądry niej
est by poradzić sobie z taką sytuacją (ta sama wersja w ra i nest ale
inne requires).

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux