radeon i 2 monitory

Piotrek 'Drozdo' Drozdowski drozdo w poczta.onet.pl
Nie, 9 Mar 2003, 13:41:57 CET

Witam,
Odpalil ktos iksy na 2 monitorach jednoczesnie? Ja sie z tym morduje
juz od dawna i jakos ebz znaczacych efektow.. Na monitorze mam normalnie
wszystko dzialajace ale na tv ejst czarny ekran.. Ogolnie chodzi mi o
odpalanie filmow na tv, najlepiej zeby ejdnoczesnie dalo sie pracowac
normalnie na zwyklym monitorze :) konfig i log sa na:
http://patis.org/~drozdo/iksy/
Aha - system to PLD (nest+test+cvs), iksy XFree86-4.3.0-1.1,
kernel-2.4.20-3 - to moze byc rpzez pld`owski kernel z grsec?
TIA, pozdrowki

--
|===[ Piotrek 'Drozdo' Drozdowski ]=====================/
|===[ drozdo w bimber.pl ]===[ http://drozdo.prv.pl ]===/