Monitor Standby

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Nie, 9 Mar 2003, 14:38:20 CET

On Sun, 9 Mar 2003, Falkon wrote:
> Ja mam kartę GeForce 4 MX440. ospm_system mam załadowany, lecz apm nie.

albo APM albo ACPI...

> Gdy biorę modprobe apm to wywala mi trochę błędów. Między innymi, że nie
> może znaleźć urządzenia. Co do X-ów to wciąż mam 4.2.1 i od paru dni
> staram się je zaktualizować niestety nic mi z te go nie wychodzi(nie
> mogę zaktualizować rpm'a i glibc, bo wciąż wywala mi mnóstwo błędów).
> Jajko mam 2.4.19

Mam podobny problem z monitorem, na 2.4 i na 2.5 z włączonym ACPI.
W ustawieniach X-ów mam:
        Option  "dpms" "on"
Ale to nie działa, tylko w logach mam próby odwołania do:
Mar  9 01:30:31 localhost modprobe: FATAL: Module char_major_10_134 not found.
(inaczej to wygląda, bo to 2.5, ale chodzi o próby wywołania
/dev/apm_bios)
Czy ktoś zna sposób, żeby z ACPI wygaszanie chodziło? Bo z apm działa.

P.S.: odpowiadaj _za_ postem i tnij linie....

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...