Aktualizacja rpm i glibc help!!!

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Nie, 9 Mar 2003, 16:03:54 CET

Dnia nie 9. marca 2003 13:59, Falkon napisał:
> Zgadza się, że pisałeś tyle że w końcu będąc jeszcze w poldku nie
> zaktualizowałem tego co wymieniłeś. No i teraz mam problemik.
> Właśnie starałem sie zaktalizować openssl z poczek porbanych z
> nest-test. Jednak nie poszło.
> Przy wykonywaniu rpm -i * (w katalogu gdzie mam wszystkie paczki
> openssl) dostaję długą listę konfliktów plików z poprzednią wersją.
> Natomiast przy rpm -U * mam równie długą listę, tym razem składającą
> się z pakietów wymagających libcrypto.so.0.9.6.1 oraz libssl.so.0.9.6.1
> I tu już nie wiem co dalej.
> [...]

Jesli o openssl chodzi to mozesz miec w systemie dwie wersje tego pakietu
i w niczym to nie bedzie przeszkadzać.
Zrób po prostu:
$ rpm -iVh openssl-0.9.7-<rel>.<arch>.rpm
i po kłopocie.

Dobrym pomysłem jest wyrzucenie później openssl-devel-0.9.6 a
zainstalowanie nowej wersji - w takiej sytuacji wszystkie pakiety
wymagajace openssl, które ewentualnie bedziesz budował - bedą sie już
linkowały z libssl/libcrypto 0.9.7

Pozdrawiam:

--
Adam Gorzkiewicz