postfix i zapasowy mx

Adam Gapiński Adam.Gapinski w artikon.one.pl
Nie, 9 Mar 2003, 21:12:27 CET

Dostaję już kręćka od tego. Jak to bezpiecznie zrobić?
Mam postfiksa z virtualkami i nie jest on w stanie odebrać poczty adresowanej
do usera, którego adresu nie ma w pliku virtual. Chcę zrobić zapasowego MX
dla kumpla i teraz jak to ugryźć cobym nie musiał wpisywać wszystkich jego
userów do pliku virtual? Wystarczy, że tak ustawię:
#
smtpd_recipient_restrictions = 	permit_my_networks,
				permit_mx_backup,
				check_relay_domains

mx_backup_networks = domena.kolegi.pl

Czy to wystarczy? A jeśli tak to czy powyższy wpis powinien wskazywać na
domenę, czy na nazwę serwera poczty, czy na to co mam w DNSie odnośnie jego
MX?

pozdrawiam
--
Adam (dot) Gapinski (at) artikon (dot) one (dot) pl