Chwilowy XFS (było: 2.2 -> 2.4)

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Pon, 10 Mar 2003, 14:44:39 CET

<cytat kto="Michał Abramowicz">
> Pisz pisz co z abug, mnie to dotknęło w łikend. Teraz bedę
> próbowac od cięciwy 2.4.20-3.

nie pamietam dokładnego komunikatu, mogę sprawdzić dopiero jak wrócę z
uczelni;
po zainstalowaniu PLD na 2xPII 450 + XFS przy próbie ładowania jądra
2.4.19smp mam kernel panic.
powoduje go moduł xfs.o, jest unresolved_symbol związany z obsługa wielu
procesorów (tylko nie pamiętam dokładnie jaki - sprawdzę w domu i wtedy
dopiero zacznę oddzielny wątek)

To powoduje że "can't mount root fs on (x,y)" no i spanikowane jądro.

co ciekawe nic takiego nie występuje na jądrze bez smp - ładuje się bardzo
ładnie; jądra 2.4.20-3 jeszcze nie sprawdzałem, głównie dla tego że jest o
ile wiem 686 a ja wsio mam na 586.

Marcin.

ps. tak, tak - wiem, że to mało informatywne bez dokładnego komunikatu.