Po co DHCP ?

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 10 Mar 2003, 15:58:42 CET

On Mon, 10 Mar 2003, Przemysław Stanisław Knycz wrote:
> Widzisz, mi brakuje jeszcze jednej możliwości do ustawienia poprzez DHCP
> - grupy roboczej (workgroup) oraz wymuszania nazwy WINS per klient (może
> to jest, chociaż nie wiem, nie zgłębiałem się), ponieważ ludzie u mnie
> lubią sobie zmieniać nazwy komputerów i w `otoczeniu sieciowym'
> dziwności wychodzą :)

A mi brakuje możliwości ustawienia dodatkowego routingu u klientów.
Chodzi o to, że mam 2 podsieci na adresach publicznych. I aktualnie
routing idzie w nich przez router, a chciałbym móc podać to co u siebie
jedną linijką ip route robię.
Nie znalazłem, żeby była taka możliwość (źle szukałem?)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...