Re: Sieć

Grzegorz Siehień admin w cairo.one.pl
Pon, 10 Mar 2003, 17:55:21 CET

witam,

pamiętaj, że jeżeli masz dynamiczny IP to należy zainstalować dhcpcd
(alternatywny pakiet - dhclient - dziwnie mi sie zachowuje)

i jeszcze jedno: jeżeli twój modem był podłączony wcześniej do USB to może
wymagać zresetowania - podłączasz go do wszytskiego (prąd, kabel, cieciówka)
i szpilką albo innym cudactewm naciskasz przycisk "restet" z tyłu obudowy.
resetować należy tylko wtedy, gdy jestes na 100% pewnien, że zrobiłeś
wszytsko dobrze, a modem nie działa. zanim jednak to zrobisz *koniecznie
skontaktuj sie ze swoim dostawcą internetu* (żeby potem nie było na mnie
hihi) ... chodzi ponoć o złapanie nowego adresu MAC urządzenia, do którego
podłączony jest modem. ja miałem przez ten "drobiazg" 2 dni w plecy.

gorzej z usb ... oj gorzej... walka trwa ;)

ave,
dfenz