Re: Odp: Sieć

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Pon, 10 Mar 2003, 18:27:09 CET

Witaj Arek,

W Twoim liście datowanym 10 marca 2003 (18:16:06) można przeczytać:

jezeli masz sieciowke oparta na chipie realtek 8139 (a GUIDE.TXT na to
wskazuje) to wpisz  alias eth0 8139too.

--
Pozdrowienia,
 Szymon 'Trasher'            szymon @ trashlandia.dyndns.org