Chwilowy XFS ( by³o: 2.2 -> 2.4)

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Pon, 10 Mar 2003, 19:35:51 CET

Dnia pon 10. marzec 2003 19:26, Zbigniew Parys napisa³:

> BTW: jaki± masz wersjê SMP raportowan± przez bios? jesyna poprawna to
> 1.1

Dlaczego s±dzisz ¿e to jedyna poprawna wersja? Mam Abita BP6 na 2 celkach na
2.4.20-3. W biosie (RU) mam SMP v1.4. Czy s± jakie¶ przes³anki aby u¿ywaæ
1.1?

Pytam siê dlatego, ¿e kiedy¶ (dawno) na bp6.com chyba widzia³em info ¿e 1.4
jest ogólnie jakim¶ ko¶lawym wypaczeniem standartu. Pamiêtam te¿ ¿a kiedy¶,
jak jeszcze siê w kranie M$ p³awi³em wnda 2k za nic nie chcia³a stabilnie
chodziæ na 1.4 i trzeba by³o miæ 1.1 w biosie.

Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics
Department of Optoelectronic
e-mail: worf w polsl.gliwice.pl

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl