Xy, drivery NVidii

Szymon Kosok nookie w xtina.pl
Pon, 10 Mar 2003, 20:27:17 CET

Witam,

Wiem ze temat jest walkowany co chwile (nie tylko na liscie, wnioskuje to po
wpisaniu pld nvidia drivery w googlach :]), ale nie znalazlem odpowiedzi na
moj problem. :( A wiec ... zainstalowalem dwa pakiety z poldka:

[nookie w pb71 nookie]$ rpm -qa | grep nvidia
kernel-video-nvidia-1.0.4191-1 w 2.4.18_10
XFree86-driver-nvidia-1.0.4191-1

W configu zmienilem driver z nv na nvidia ... no i proba wlaczenia Xow konczy
sie na tym ze pozostaje mi czarny ekran i nawet nie moge sie przelaczyc na
inna konsole (alt + Fx) wciaz mam czarny ekran ... zauwazylem ze jak sie
przelacza na inna konsole to moge sie zalogowac i rebootnac (nic nie widzac)
kompa. :] Zauwazylem tez ze po zmianie Xy probuja wgrac sterowniki do karty
VGA (w ktoryms momencie uruchamiania) a potem NVidie (i konczy sie log na tym
ze (--) Chipset GeForce2 MX/MX 400 found ...) i kuniec ... :( kernel-video
mam do prawidlowego kernela zainstalowane ... Xy mam z nesta :] (4.3.0-1).
Jesli pytanie juz bylo przepraszam ... nie znalazlem odpowiedzi. :(

P.S. Aha nvidia.o jest wgrana za pomoca modprobe.

--
Pozdrawiam,
Szymon Kosok