2.2 -> 2.4

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 10 Mar 2003, 20:37:24 CET

On Mon, 10 Mar 2003, Pepe wrote:

> Wiem o tym ale co po nie którzy twierdzą inaczej.

Moze zacytuje sam siebie:
<cytat>
Jesli nie potrzebujesz LFS to glibca radze nie dotykac.
</cytat>

A potem rozgorzala dyskusja na temat e2fsck z 2.4 i glibcem z Ra.
I pokazalem ze dziala, bo kernel 2.4 w PLD ma na to poprawke.

I nie przecze ze jak sie _chce_ miec LFS (obsluge plikow > 2GB)
to trzeba zmieniac glibca. Ale jak ktos potrzebuje 2.4 np tylko
dla DRI dla Radeona to nie musi z glibcem nic robic.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-