Xy, drivery NVidii

Paweł Czapski the_czapa w go2.pl
Pon, 10 Mar 2003, 21:02:50 CET

On Monday 10 of March 2003 20:27, Szymon Kosok wrote:
> Witam,
>
> Wiem ze temat jest walkowany co chwile (nie tylko na liscie, wnioskuje to
> po wpisaniu pld nvidia drivery w googlach :]), ale nie znalazlem odpowiedzi
> na moj problem. :( A wiec ... zainstalowalem dwa pakiety z poldka:
>
> [nookie w pb71 nookie]$ rpm -qa | grep nvidia
> kernel-video-nvidia-1.0.4191-1 w 2.4.18_10
> XFree86-driver-nvidia-1.0.4191-1
>
> W configu zmienilem driver z nv na nvidia ... no i proba wlaczenia Xow
> konczy sie na tym ze pozostaje mi czarny ekran i nawet nie moge sie
> [...]

Nie wiem, czy to to, ale majac GF4MX440 i ..
# rpm -q kernel-video-nvidia XFree86-driver-nvidia XFree86
kernel-video-nvidia-1.0.4191-1 w 2.4.20_2.7
XFree86-driver-nvidia-1.0.4191-1
XFree86-4.3.0-1.1

tez przy starcie Xow mialem czarny ekran. Okazalo sie ze wystarczyl
ln -s /dev/psaux /dev/mouse
bo
# grep /dev/mouse /etc/X11/XF86Config
    Option "Device"      "/dev/mouse"