Po co DHCP ?

Wto, 11 Mar 2003, 00:08:48 CET

On Mon, 10 Mar 2003, Zbyniu Krzystolik wrote:

> Mniej wiecej Mon, Mar 10, 2003 at 03:07:12PM +0100, zainteresowany Przemysław Stanisław Knycz rzekl:

> Jest łatka na sambę, która ogranicza workgrupy do jakich się przyznaje do
> takich które są dane w pliku, poszukać Ci?

Poszuka i wyślij adres gdzie to leży tutaj. Sam też mam z tym skaranie
boskie :> (wyjątkowo upierdliwe jest po kopiowaniu dysk dysk konfiguracji
w labach to ze każdą maszymke trzeba uruchomić i ręczne izmienić jej nazwy
:>)
Także poprawkę powinniśmy mieć raczej firmowo o ile nieczego to nie
zakłuca.

kloczek