2.2 -> 2.4

Jakub Urbaniak kuba w ski.slupsk.pl
Wto, 11 Mar 2003, 09:39:44 CET

On Tue, 11 Mar 2003, Krystian Tomczyk wrote:

> Z tego cogdzieś czytałem wywnioskowałem, że nie jest dobrze
> mieszać pakietów kompilowanych gcc-2x i gcc-3x. Jak
> rozpoznać czym był kompilowany pakiet? Możeby ktoś napisał
> czym były kompilowane jakieś-packi, cieciwa-pack: gcc-3x, a
> jak to wygląda w nest-cie?

To moze zrobmy male podsumowanie. Bo jedni pisza tak, a drudzy tak, trzeci
jeszcze inaczej. Niech zaowocuje to moze miniHOWTO na irc.pld.org.pl.

Bardzo prosze, zeby ktos napisal takie HOWTO jak bezpieczniej przejsc z
2.2 na 2.4 (z oblsuga plikow > 2 GB oczywiscie). Co Wy na to ? Kto sie
pisze ?

Pozdrawiam !

----
Jakub Urbaniak, kuba w ski.slupsk.pl
GSM: +48 504 406 131, UIN:2924443, (MydelkoFA w IRCNet)
http://www.ski.slupsk.pl